Hypotéka pro majitele firem.

Noční můrou majitelů firem je situace, kdy po dlouhých letech investování jejich finančních prostředků do firmy, přijde na řadu otázka financování jejich vlastního bydlení. Jak to bývá zvykem, tak majitele firmy zejména investují nejen do svého podnikání, ale také do svých zaměstnanců, což je to stejné. Investice do sebe jsou až na posledním místě, takže je časté, že majitel s.r.o., si vyplácí minimální mzdu, byť má celá firma mzdu standardní. Nemusíme v tom hned hledat daňovou optimalizaci, ale třeba jen fakt, že majitel firmy svou firmou zcela žije. Jaké možnosti má majitel firmy u hypotéky?

Jaké dokumenty musí majitel firmy pro hypotéku doložit?

Pokud se majitel firmy zaměstnává ve své firmě, což je asi zřejmé, tak se musí připravit na dokládání velkého počtu dokumentů. Mezi základní a obvyklé dokumenty patří potvrzení o výši pracovního příjmu a výpisy z bankovního účtu. Jen pozor, zde je nutné doložit výpisy z bankovního účtu za šest měsíců. Vedle tohoto je často nutné doložit výkazy firmy v plném rozsahu, dále potvrzení o odvodech na příslušných úřadech. Samozřejmě pokud majitel/jednatel zároveň podniká jako fyzická osoba občan, tak také musí doložit daňové přiznání. 

Jak může majitel firmy získat hypotéku?

První možností je hypotéka bez dokládání příjmu. Jenže ta zabere určitý čas a také ji je možné získat maximálně ve výši 10mil. Kč. Druhá možnost je získat a postavit financování hypotékou na výkonnosti firmy. Postavit úvěr na výkonnosti firmy může být různorodě náročné, z tohoto důvodu je lepší nám rovnou zavolat a poradit se o možnostech. 

Jestli chcete v oblasti finančních produktů a financí odborně poradit, pak nám zavolejte 😉 

Finance Morava

Nejlepší finanční poradenství v Olomouci, Ostravě, Brně a celé ČR!