Pojišťovna neplnila! 😣 

V minulém týdnu mi zavolala nová zákaznice a povídala mi, že potřebuje zkontrolovat svou životní pojistku, jelikož ji v loňském roce, kdy utrpěla úraz pojišťovna neplnila! A neplnila hned dvě rizika!

Když pojišťovna neplní!

Klientka byla velice nazlobená, jelikož si byla jistá, že má pojištěna níže uvedená rizika a pojišťovna ji neoprávněně plnění zamítla… 🙄 

💊 denní plnění za dobu nezbytného léčení úrazu (karenční doba 28 dní)

💊 denní plnění při pracovní neschopnosti (od 29. dne zpětně)

Podobných „stížností“ zákazníků jsem už slyšel nespočet, nicméně zpravidla jde o dvě základní příčiny (samozřejmě existuje mimo níže uvedené celá řada jiných příčin, ale já uvedu pro příklad tyto dvě):

🤔 uvedená rizika nejsou pojištěna, byť se zákazník domnívá, že ano

🤔 pojišťovna plní méně, než se klient domnívá, jelikož má takto nastavený produkt („stačilo se kouknou do pojistných podmínek„)

V tomto případě zákaznice neměla rizika pojištěna, takže pojišťovna skutečně neměla důvod plnit a je to zcela v pořádku. Když jsem tuto informaci zákazníci sdělil, tak byla v šoku… Já byl v šoku, že má riziko invalidity I.-III. stupně pojištěno pouze na 100.000 Kč.

A co tím vším chci říct? Nechejte si své pojistné smlouvy zkontrolovat odborníkem. Při uzavírání se věnujte každému riziku a ptejte se, pokud se rozhodnete nevyužít mých služeb 😉 

Pokud chcete s nastavením Vašeho rizikového životního pojištění poradit 😎 Případně si chcete rizikovku nově uzavřít, tak mi zavolejte 📲 

Aleš K.

Pokud se zabýváte myšlenkou, jak správně nastavit rizikové životní pojištění a chtěli byste v této doméně poradit, pak nám zavolejte . 🔑🚦😊

Pokud chcete v oblasti finančních produktů a financí odborně poradit, pak nám zavolejte 😉 

Finance Morava

Nejlepší finanční poradenství v Olomouci, Ostravě, Brně a celé ČR!