Dokumenty k příjmům k žádosti o hypotéku?

U žádosti o hypoteční úvěr 🏡 je řada tzv. základních dokumentů a vedle toho specifických dle účelu úvěru. V obou směrech se nejedná o nic dramatického a když si vyberete pro vyřízení hypotečního úvěru nás, tak si o to více usnadníte nejen kompletní vyřízení hypotéky 🏡, ale i následující servis. Ten spočívá v čerpání a plnění podmínek po čerpání. Ale pojďme k tématu, které nás v tomto článku čeká, a tím jsou příjmy.💰

Potřebné dokumenty k hypotéce, které se vztahují k Vám.

Vedle doložení dvou dokladů totožnosti s fotografií 👨‍🦰👱‍♀️ je nutné doložit i Vaše příjmy. Příjmy ze zaměstnaneckého poměru se dokládají na formuláři příslušné banky. Formulář nese jméno potvrzení o výši pracovního příjmu. Vedle tohoto formuláře jsou nutné doložit výpisy z bankovního účtu za tři poslední měsíce.

Pokud podnikáte a máte daňové přiznání.

Jestliže podnikáte a vedete daňovou evidenci a standardně podáváte finančnímu úřadu daňové přiznání. Pak pro potřeby vyřízení hypotéky je nutné doložit poslední daňové přiznání za zdaňovací rok. Mnohdy se musí doložit poslední dva roky, a to včetně dokladu o zaplacení/vrácení daně.💰

Jak je to s doklady u paušální daně?

Jestliže jste přihlášeni k paušální dani tzn., že daňové přiznání nepodáváte, pak je nutné doložit výpisy z podnikatelského účtu za posledních šest měsíců. 

Pokud budete chtít s hypotékou poradit 🏡 a vyjednat nejlepší podmínky, pak nám zavolejte.

Finanční poradenství Finance Morava