Posouzení úvěruschopnosti klienta.

BANKA a NEBANKA. 

Život nám někdy umí nadělit zajímavé „dárečky“ nicméně je na nás, jak se k nim postavím, jak je uchopíme a jak se s nimi vypořádáme. 

Těmi „dárečky“ myslím různorodé úvěrové závazky některých klientů. Někteří z nás mají smůlu a tak nějak se na ně nabalí… mnohdy až do zásadně velkých částek… jiní z nás jsou jen nezodpovědní! Ať je to, jak je to… osobně vždy lpím na posouzení úvěruschopnosti!

Můj názor.

Jsem bankéř a profesionální finanční poradce, takže ještě aby ne!!! Nicméně co mě opakovaně zlobí, když se na mě obracejí klienti s konsolidací, je skutečnost, že někteří nebankovní poskytovatele půjček poskytují své financování s průměrnou sazbou a výsledným RPSN klidně přes 200% a všichni jsou s tím v pohodě… Tedy kromě klienta, který však nějakou dobu realizuje svůj vlastní konsolidační proces = KLÍN KLÍNEM = cesta do pekel!

Co chci tímto článkem říct? Podnikat může každý, ale sakra nemůžeme vydělávat peníze eticky, slušně? Přijde někomu z Vás 200% RPSN ok? Splácet můžete týdně!? 

Řešení by bylo.

Řešení by před poskytnutím těchto půjček bylo = Zásadní a jednotná konsolidace! Ale pak… pak už zbývá pouze vyhledat insolvenčního správce… Nic proti insolvenčním správcům, taky potřebují práci.

Přeji si, aby jednou i těmto společnostem záleželo na slově ÚVĚRUSCHOPNOST klienta při poskytování úvěrů. Pokud chcete poradit, tak nám zavolejte.

Aleš K.