Anonymní telefonáty = PRÝ pojišťovna?!
Jsou to dva měsíce, kdy mi volala vyděšená klientka, že ji právě volala největší pojišťovna v ČR s informací, že mají ve správě VŠECHNY její pojistné smlouvy (myšleno smlouvy vč. konkurenčních pojišťoven). Že je skutečně nutné na těchto pojistných smlouvách udělat aktualizaci osobních údajů, kterou nejlépe provedou přímo u ní doma!
Tento model se mi u klientů opakuje minimálně jednou týdně.. osobně jsem takový telefonát zažil až v tomto týdnu, kdy jsem nejprve nemohl hovor přijmout, a po volání zpět byl telefon volajícího vypnutý… Na druhý den číslo volalo znovu a vše jsem zažil na vlastní uši!
Já se moc ptám 😀
V hovoru jsem měl bohužel pro volajícího velké množství cílených otázek, takže hovor brzy skončil, a to téměř bez rozloučení „posteskl jsem si“. Na číslo se po zbrklém ukončení hovoru nedalo dovolat = KLASIKA
Jelikož jsem něco podobného v minulosti zažil, kdy takto volávala jedna finančně poradenská společnost, bylo mi hned jasné, že se o žádnou pojišťovnu ve skutečnosti nejedná, ale opět o finančně poradenskou společnost, která pouze změnila call script.
Už jsem zase v příběhu dlouhý… já vím, ALE pár otázek k zamyšlení pro tyto finanční poradce…
– skutečně si někdo myslí, že díky lživému telefonátu vybudujete obchodní vztah s klientem?
– jméno je jenom jedno a změna firmy v reputaci skutečně nestačí!
– pokud se stydíte za svou práci finančního poradce, tak dělejte jinou práci!
– skutečnost, že jste v oboru dva měsíce neznamená, že jste odborníky na finance!
Lži budují lži = TEČKA.
Co si o tomto myslíte?
Aleš K.